Facebook non parla in sardo, la bufala dell’App in limba

A smentire la notizia dell’app  del più popolare social network in “limba”, è il coordinamento del gruppo ufficiale “Vogliamo Facebook in sardo” che chiarisce che è ancora in fase di traduzione. 


Per le ultime notizie entra nel nostro canale Whatsapp

Nessun fb in sardo, l’app è ancora in fase di traduzione. A smentire la notizia comparsa ieri in diversi quotidiani online, è il gruppo ufficiale Vogliamo facebok in sardu, che conta oltre 20milata utenti, e da anni si batte per avere il più popolare social in sardo. In realtà esiste da più di un anno la funzione di poter scegliere il sardo tra le lingue presenti, ma per il fatto che ancora non è stato tradotto integralmente molte parole risultano essere ancora in inglese. Per questo l’associazione è ancora al lavoro per dare questo servizio. 

Ecco il comunicato rigorosamente in limba del gruppo:

Semus bènnidos a ischire chi eris sero sos mèdios de comunicatzione ant cumpartzidu una noa subra sa faina de Facebook in Sardu. Cherimus comunicare chi, cando at a èssere, amus a èssere nois de “FB in Sardu” a annuntziare sas noas chi pertocant is atividades de sa pàgina e de su grupu, non su CSU.

Sa faina de “FB in Sardu” est nàschida gràtzias a s’impinnu de 5 giòvanos chi, cun sa punna de àere una versione de Facebook in limba sarda, sunt resèssidos a collire a pare 20mìgia persones. A sas tradutziones bi sunt traballende sos tzitadinos sardos chi ant manifestadu sa voluntade e su disìgiu de àere una versione sarda de sa rete sotziale prus manna de su mundu. Tzitadinos lìberos o organizados in grupos de traballu chi, sena perunu interessu o fortzadura, ant detzisu de si pònnere a disponimentu cun su contributu issoro.

Su diretivu de FB in Sard

 


In questo articolo: